25 juli 2010

Besviken på mig själv

Dagen har inte bestått av mycket inte. Vaknade sent idag med, runt 4. Ritat klar Oskars tatuering. Men är inte nöjd med den själv. Besviken på mig själv. Tycker jag kunde har gjort så mycket mer, men känner mig enormt stressad så. Det blev lite av en stress skiss. Glad att han tyckte den var riktigt läcker i alla fall. Så 100 kr har man tjänat. Nu har jag Robins tatuering kvar att rita innan jag kan slappna av lite. Det är enormt mycket jobb på den men har kommit en bit i alla fall. Svårt att sätta ihop en så stor och halv armstatuering. Men de börjar arta sig.
Oskars tatuerings skiss.



En början på vad som ska bli Robins halv armstatuering.


Morgondagen kommer bestå av att åka till Eskilstuna för att träffa bror där med klacka om skor. Sedan hem till far där vi ska fixa med pengar och objektiv.

/ Elina Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.