28 april 2012


Tycker att det är synd att apoteket inte har hemleverans, skulle behöva en hel del just nu. Orkar inte med att helt plötsligt bli as sjuk så man nästan tuppar av, till att några dagar senare bli frisk och så pendlar det så. Sinnes usch usch usch! Dålig idée kanske att gå te en fest i fredas med 38 graders feber och ont i halsen + ingen röst, alla undra vafan det var med mig sen är det ännu värre nu. Men men, det fick en på bättre humör för stunden i alla fall. Åkte hem igår för jag kände fan att jag inte skulle orka ligga i brors bastu till lägenhet när man redan är as varm. Så min äldsta bror var snäll och hämtade mig. Legat i sängen ända sen dess, tills nu när tabletten har börja värkt och man inte kan sova för tröttheten finns inte ens och hostar bara sönder, Great! 
Blir det fint väder senare ska jag dra ut sängen i solen, den saken är jävligt klar. Fuck all of this!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.