18 juli 2012

The time goes by

IMAG0960_61_2012-07-16_18-09-19_688Då är man hemma efter en flera mil bilfärd hem från Skåne. Träsmak i röven kan man verkligen säga!! Stannade på Grännafabriken ( Där man gör polkagrisar ), väckte gamla barndomsminnen. Äter inte godis så men kände mig tvungen att köpa en bara för att men smakade och nu ska syrran få den. Sommarstång! Känns så jävla tomt… har varit med Robin 1 månad om inte mer.. Fuck this is hard.. Och lättare lär det inte bli.. Men hoppas verkligen vi ses snart igen!!! Eller vi ska! Önska man bara kunde få sina satans svar från skolan som jag skicka men neeeej inte får man det.. Det kommer en sju jävla uppdatering här på bloggen senare när jag har orkat satt mig ner och fixat alla foton som tagit under våra upptäcktsfärder och dom underbara dagar vi haft!! Men nu ska jag  bädda rent, visa lite saker, färga håret och en hel del annat..
Bye!

1 kommentar:

  1. Tomt utan dig!!<3 Vi ses snart igen!<3
    Saknar dig!!

    SvaraRadera

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.