28 juni 2012

Sitter här nere i Skåneland, vi kom hit igår. Idag är det vara riktigt jävla härligt väder så jag, babe och Henke drog och fiskade. Dom stod där och kastade ett bra tag sen skulle jag bara få testa och kastar 2 gånger och får fisk!!! Hell yeah!! Men det var tyvärr bara en abborre fast en rätt stor, men vill ju ha en regnbåge!! Aja en annan gång kanske. Sen medan dom stod där och försökte så gick jag en runda på en väg i typ skogen där. Det var som att gå i en regnskog, verkligen skit häftigt. Sen kom babe och gick med mig där. Tog en hel del foton så det kommer kanske upp senare. Efter det skulle vi dra till en annan sjö som inte gick lika bra haha. Var ett rent helvete att gå dit, så vi typ gav upp direkt. Men dagen har varit en så länge härlig. Får se vad det blir för nya bravader i morgon!
Kunde knappt sova i natt, fattar inte vad det är med mitt ben.. Gör så överjävla ont och irriterande är det med, bara sträcker i hela skiten eller hur man ska förklara och det är inte första gången det blir så, händer även när jag bara sitter ned med. Men kunde vara benhinneinflammation, så får hoppas det går över snart!

Men nu ska jag inte sitter här länge, fotboll på Tv om ett tag!

1 kommentar:

  1. Låter som om att du har haft det mysigt :D

    Du borde fortfarande bo närmare mig, though :@

    SvaraRadera

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.