8 juni 2012

Creamy la gream

e6476

Vilken natt, hade riktigt svårt att sova!! Kan vara för man var så sjukt trött på dagen och lyckades ta en “power-nap”, var i några timmar. I morse var det bara upp ur sängen och ta sig in och handla. Dock har inte dagen gått åt till så mycket mer en att tagga inför morgondagen! Har fixat plakatet, fixat ute i partyladan och lite annat smått. Nu är det bara maten, musiken och lite annat pyntande som ska göras! Det sjukt vidriga är att mor, lillsyrran och jag är sjuka.. Men det kommer nog inte hindra någon av oss från att ha a really fucking good time! Lite nyfiken på hur mitt dricka kommer smaka, har köpt lite new stuff som ska testas och tydligen ska flaskan jag köpt smaka gutt! Så det får vi allt testa om det stämmer. Haha, var tvungen att ta en bild när man skulle fixa till så benen skulle se lite fräscha ut. Det ser ut som jag kladdar in mig med grädde hahahah!

Sen ska man bara kureras tills nästa helg då man verkligen inte får vara sjuk.. Summerburst med babe! Och så kommer han på Tisdag så man vill ju bara att dagarna tills dess ska rinna iväg. Hell yeah!!

1 kommentar:

  1. sv: Haha men det är kul ju att du gillar bildera :) och det är rätt mysigt hos mig! närå, eller jo kanske... kram!

    SvaraRadera

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.