23 oktober 2012



Sitter här i Västerås och skriver ett inlägg medan sötnosen ligger och sover. Jag är den levande väckarklockan..!! Han ska upp och jobba vid 2 inatt så ska se till att vi inte försover oss. Så vi skiftar, jag är vaken nu och han sover sen vaknar han och jag sover i lastbilen (Y) På Torsdag blir det att dra och fixa tid på Synsam för en synundersökning.. Blir galen, ser inte något på ca 3-4 meters avstånd. Värsta är när man går t ex på stan och inte ser vem som ropar hej eller vinkar... Så nu är det dags! Kommer bli riktigt fattig denna månad.. Men men behövs nu verkligen nu så! Sitter och väntar på svar från min lärare så jag vet ifall jag måste komplettera lite uppgifter annars är jag godkänd och har dåå Undersköterske-och personligassistentutbildning!! Så då blir det paus sen är det bara starta igen med lite grundkurser sedan vidare till högskola, hmm ja jag tror det blir träningsfysiologi! Skönt att ha mycket utbildningar och så. Känner mig faktiskt rätt duktig för en gångs skull haha..!! Och jag är preetttyy happy right know..!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.