30 september 2012

Så, dags att kanske göra en blogguppdatering hmmm!! Kan ju först börja med att man har en oerhört smart lilla syster som skulle egentligen säga "Slå näven i bordet" men då citerar "Slå dasen i bordet", slutade med att tårar spruta ut ur ögonen och hon satt som ett fån tills hon förstod att det inte RIKTIGT var rätt hahah! Inte lätt inte.. Men men nu har jag klarat av min praktik, sista dagen var igår! Känner mig riktigt stolt över mig själv och nöjd faktiskt och nu återstår bara en lektion på Fredag då praktiken ska redovisas och sen start av den sista kursen av hela utbildningen som då blir Hemsjukvård! Sen är man D O N E!! Tills man börjar plugga igen i Januari men det är bara dom grunder jag missade då man klantade till sig i gymnasiet.Och så idag har man varit in till stan och firat Jenny the hoe lite för hon fyllde igår, och sen tog en sväng på stan för att lämna tillbaka ett headset för att sedan lägga till lite och köpa ett MYCKET bättre headset, så nu sitter man och booostar och väntar bara på en ny dator så man kan få känna av det riktigt ordentligt för denna dator DÖR snart, borde vara förbjudet att ha såna här riktigt jävla sämsta datorer och kunna ha ett ordentligt redigeringsprogram osv.. Men men! I  morgon blir det tillbaka in till stan för att äntligen komma igen med träningen då jag ÄNTLIGEN är frisk..!! Och sen följa med Jenny my hoe ner till stan en stund, härligt härligt!! Vet inte riktigt vad som väntas fram över men det visar sig, en tripp till V-rås blir det nog kanske hahah! Sen har ju lillsyrran stora planer på att åka till Kloten i Kopparberg så får se om det blir av.

1 kommentar:

  1. Haha mycket roligt med "dasen i bordet"!
    Lycka till med träning och plugg nu, kram!

    SvaraRadera

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.