22 september 2012

Bjuder på ett skräckinjagande bild på en
extremt lazy brud
RUUUUUN!
Just laaazy idag! Har varigt riktigt pissigt väder idag och hör och häpna, jag lyckades somnar innan ett i natt och sov till runt 12 idag that was awweeesome men kände mig ändå inte utvilad. Men men!
Var att åka in till stan igår till min kära bror och Jenny för att glo lite film. Kollade på nya Johan Falk filmen men min trötthet efter att ha varit vaken ett x antal timmar och jobbat gav sitt resultat till att jag somnade till och från heeela tiden så orkade man ju inte kämpa emot tillslut så. Sen vart det en Beckfilm på "morgonen", när vi väl hade vaknat till så körde bror igång Ps3:et så lirade vi lite Mortal Kombat och sen vart det Resistance som var jävla kul att spela två på!! Men sen vart det bara att dra sig hemåt. Där blev det att glo Avatar och nu sitter man här och undrar vad jag ska börja med för xboxspel.. Hmmm.. Står mellan några så aa får väll bli att dra något ur högen!! Assassin´s creed kanske? Känner också ett väldigt behov av en ny dator så man kan börja spela där med igen... DAMN!!


1 kommentar:

  1. äsch du e mycke bättre än mig på o fota! ;)
    Jag la till dig vid mina länkar, visste dock inte riktigt va jag skulle skriva ;) ha d bäst, kram!

    SvaraRadera

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.