20 september 2012

Doown she goes again, än en dag i sängen/soffan. Helt sömlös på nätterna fast man är trött, sen mitt i det hela ja då ska hostan komma och göra det allt värre om och om igen. Suck so hard..!! Vet inte hur länge man varit sjuk nu. Fast mest inte det som stör mig, det är sömnen. Periodvis med, och just nu vid ett väldigt dåligt tillfälle. Och vad ska man göra under nätterna man inte kan sova? Det finns inte mycket på tv, orkar inte sitta uppe och måla eller rita. Hmmm..!! För första gången på evigheter när jag lyckades somna en stund nu på dagen så drömde jag en dröm som jag verkligen inte ville vakna upp ur, glädjen var där, kände att jag hade hittat rätt. Men försvann lika snabbt.. Vill ju hitta på något denna helg för förra låg man sjuk och sen ska jag praktisera nästa lördag så, nu menar jag inte party hard eller så, bara hitta på något. I need it right now. Save me from this madness..


 Feel the heartbeats slowly slowing down. Feeling the rhythm,the same as mine mine. They dance together in a slowly vals, is it peace they try find


This tearing me apart. What is this? What am I? Why are you doing like this? Is it so forbidden? What does everything mean? My head spins harder than before, and I can't help it. Should I be happy for what I got, because I can not. Happy one day and another it´s all gone, and seems so far beyond. Please stop runing away.
.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.