3 september 2012

Känner sig lite stolt över sig själv när man har fixa praktikplats helt själv och ring och ring och mejlat och grejat så nu är det klart. Börjar i morgon och jobbar kväll första dagen, kunde ha fått börjat redan idag men känner att hostan och skit behöver få vila lite till. Så full fart i morgon. Nervös? Ja jo lite kan man säga.Lite irriterande med denna hosta och skit men ska nog gå fint.Nu blir det inge nöta Fable 3 på nätterna inte!
Min bok jag läser är nog den vidrigaste bok jag läst, råttor som äter på en bäbis, sår som rör sig och äter upp en inifrån aa ni förstår nog vad jag menar. Men det är det som gör den bra för annars är det så att dom bara skriver "vänligt" men det gör dom inte i denna + att den trycker på med spänning, nyfikenhet och massa. Man vill veta vad det är som finns där! Så Vätten är en bok jag rekommenderar om man gillar spänning och skräck även fast jag inte läst ut den riktigt en!!

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.