27 augusti 2012

Ja, vart ska man börja! Vilket strul det har varit med Csn kan man ju börja med, men det har väll löst sig kan man väll säga? Jaja sen är det så att jag behöver hitta en ny praktikplats tills nästa vecka så lite smått panikslagen är man väll, men löser sig nog på ett eller annat sett. Testade lite nya träningsmetoder har man gjort idag också när det var fint väder och allt och så har jag skrivit klart i min träningsdagbok så får börja skriva upp i kalendern istället! Sen fick mamma och jag våra böcker idag så det blev man ju glad över, och nu vet man ju inte typ vilken man ska börja med eller jo på sett och vis. Så ska se till att starta lite senare! OCH unnat sig ett spel har man gjort idag också, så beställde Fable 3!!! Längtar tills man får det, är så jävla gryyyymt, finns inget bättre spel en dom!! Men tar nog inte lång tid innan man får det så. Känner mig enormt sliten och trött på senaste tiden.. Har inte sett vackert ut i fejjan men det ordnar nog sig det med!! Känner att jag har en enorm jävla magvärk och hade det igår med hela dagen så vette fan vad det kan vara.. Hmm hmm!! Har gått och blivit redhead också och tydligen så passar jag riktigt bra i det och jag är faktiskt riktigt nöjd så det blir färgen ett bra tag framöver. Men nu ska jag inte sitta här något med för jag känner att man behöver ta och lägga sig ner en stund! Over and out

2 kommentarer:

  1. Allt kommer ordna sig till sist hun<3 Och ja du blev jätte fin i ditt hår:)

    Saknar och längtar efter dig!!

    SvaraRadera
  2. Du ser asbra ut i rött hår :D
    Och jobbigt med strul med csn ):

    Sv: Åh, men tack så mycket, världens bästa Superhero <3
    Tigrar är nog det finaste djuret man kan fota, tillsammans med lejon, tycker jag :D

    SvaraRadera

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.