6 augusti 2012

 Kollade igenom alla mina USB:n som jag har liggandes här hemma och fick syn på massa  en del riktigt gamla bilder, så tänkte slänga upp några av dom. ( Klicka för större bild )













Detta är en riktigt gammal bild från när syrran och jag satt och väntade och vi börja göra massa breakdance poser ( på bilden Freeze ) undra vad alla tänkte som gick där!



Två bilder från när jag skulle fota bandfoton på Daniel, David och Patrik.






Vet inte vad jag ska säga om denna mer än att dö av skratt inombords!!

1 kommentar:

  1. Sjyssta bilder ju! :) Kul att se. Hoppas allt är bra med dig.
    Va sägs om att länka våra bloggar? kram

    SvaraRadera

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.