1 augusti 2012

-Attack-

Vart ska man börja, igår var det start med pluggandet efter att ha haft "ledigt" en hel månad. Känns att man inte har gjort det på ett tag då man får en seg start! Sen har 2 kurser samtidigt ( Rehabilitering/Habilitering och Utvecklingsstörning/Funktionshinder ) är inte det enklaste heller + att det är praktik i en månad också. Får se hur detta ska gå! Sen idag var man tvungen att vakna tidigt också för att fixa med andra studier, då man var tvungen att åka till Flen. Ska nämligen köra lite "bas" ämnen så som Matte 1 & 2, Svenska 1 2 3, Engelska, Religion och Samhällskunskap sen blir det säkert
flera. Så man kan senare söka till Högskola. Det jobbiga är att jag tar "examen" i början av November och sedan startar inte det andra förns i Januari!! Så måste verkligen söka vikariat mitt i allt detta också... Vet inte hur detta ska gå. Får bara panik när man tänker på allt. Vill inte står där utan pengar till jul och allt. Det är hårt att försöka nå sina mål, och jag vill inte bara slut nu!! Men känns verkligen hårt.
Snart kommer babe upp också, det är något jag verkligen ser fram emot och längtar! Saknar honom sjukt mycket..!!

Ligger och solar och tycker jag ser ett stort löv kommer "rullande" men sedan stannar bredvid mig och jag får se att det var den där lilla saken som hade kommit hoppandes och suttit och kolla på mig! Verkligen inte rädd då den satt precis på marken bredvid stolen!!



1 kommentar:

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.