8 augusti 2010

Same after same

Fuuuun, sitter här igen som vanligt och inte kan sova.. Försökte meeen lyckades inte så bra antar jag. Vet inte riktigt vad man ska hitta på direkt. Får ta och spela antar jag, kan ju inte kolla film då väcker ja Tobbe. En kul grej, Tobbe sa till sin mamma att jag aldrig varit utomlands så hon ska betala så vi kan åka över till Danmark haha. Nästan att de inte räknas men men kommer bli lite skoj! Och en till sak som jag är lite glad över är att jag lyckades rita ett ansikte idag som jag faktiskt vart rätt nöjd över. Bild kommer kanske senare.

Igår fick vi ett ryck och bakade kakor! Riktigt goda blev dom + att vi hade smartis på som är såå gott! Dock var det en annan femma när vi skulle fixa med degen, för man skulle nämligen göra det till en lång korv meeen den var alldeles för kletig för att de skulle funka. Så det blev att Tobbe stod där och kletade ut med skeden medan jag fick försöka platta ut dom på plåten! Såg inte så vackra ut innan men när vi tog ut dom vart dom fina.

För någon dag sedan lyckades jag verkligen. Skulle sminka mig och kör ner handen i väskan och där i ligger då en rakhyvel utan plastgrejen på! Så jag lyckades fastna och slita bort hud från fingret vilket inte var skönt alls.. Kände verkligen hur den gick rakt in under huden. Har aldrig vart rädd för blod eller så eller något men DÅ började jag verkligen må illa av någon anledning..

Snart dags att åka hem igen.. Försöka snacka med Lars och dra till studion och sådär. Känns som det kommer bli kaos..


/ Elina Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.