15 augusti 2010

Tankar

Tankar bara slå en sådär plötsligt. Kom just på hur mycket jag saknar vissa personer och tider så sjukt mycket. Typ folk från klassen! Sen liksom vad ska jag göra nu? Försöka hitta ett litet jobb, försöka få fart på tatuerandet som just nu går lite sådär segt, vad mer liksom? Är det inget mer? Trodde inte jag skulle känna såhär.. Det känns som enormt tomt. Känns som de är så mycket som saknas. Hur vet jag att jag gör rätt? Vad är rätt, vad är fel? Hur vet jag att jag kommer må bra av det? Såna saker som är så enormt jobbiga. Så kan man ju inte direkt sluta tänka på det heller.
Livet är inte alls som jag tänkt mig. Inte just nu i alla fall. Det är något men jag vet inte vad det är. Det är nästan som att tiden står still och man inte riktigt kommer någonstans, bara står och trampar. Vart är felet..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.