3 november 2010

Har gjort om bloggen ännu en gång. Hade inte så mycket att göra så tänkte why not.

Har kollat slut på alla serier jag har, not fun. Men måste dock ta slut någon gång! Klockrenaste serien jag har sätt hittills är ju Community lätt bästa! Tobbe som fick mig att börja kolla på den. Dock finns det flera avsnitt men ska kolla på dom när han kommer hem. Lägger till där att jag saknar honom enormt! Har aldrig garvat så mycket åt en serie som den. Bara älskart!
Sen Supernatural som är grym! Trodde nyaste avsnitten skulle vara dåliga men det slutar fan aldrig vara bra!
Kollade även Full Moon som är en Anime serie, visst den är kanske rätt barnslig men har aldrig sett en så sorglig men fin serie i hela mitt liv. Ena stunden skratta man andra vart man nästan tårögd ( Jag blir aldrig det till filmer/ Serier ) men då blev jag lite.


Sen från det ena till det andra så fick jag och mor något ryck ( kanske för man man hade så enormt tråkigt ) så vi bakade muffins som kanske inte direkt blev dom snyggaste men dom vart goda!


Helgen kommer kanske inte bli som tänkte. Not fuun..Men får se! Kanske till Sandra på filmkväll, skulle inte vara fel. Längesen man var med henne! Sen ska  man tydligen med bror och träna med det har jag verkligen inget emot, ska bli skönt. Vill bara att tiden ska gå snabbt för nu går den väldigt segt.

Kan ju tillägga bara snabbt att var ute och gick klockan 8 på morgonen eller vad klockan var och då gick jag där för mig själv sen vart jag livrädd för det lät precis som något var bredvid mig! Höll på att hoppa rakt in i en sten. Efter mycket om och män så ställde jag mig och lyssna, då får jag höra att det är något som låter som en jävla ko uppe i skogen! VAFAAAN?!  Till slut kom jag på vad det var efter att jag hörde en till. Det var 2 kåta jävla älgar... GREAT!

Tatuerandet går bra, känner mig nöjd över det jag har åstadkommit även dom jag har gaddat har varit riktigt nöjda. Får mig att le! Älskar att vara i studion. Ljudet av maskinen är underbart. Har 4 helger till innan jag drar mig ner till älsklingen. Sen kommer det ta ett tag innan jag kan tatuera igen. But I Will Be Back! Blir efter jag och Tobbe firat våran halvårsdag. <3  Vilket blir efter den 16 Januari. Kom på nu bara sådär att det är inte långt kvar innan ens 20 årsdag är här. Uj uj! 



Avslutar med ett skämt
Kalle var inställd till tinget. Hans advokat påtalade för vittnet:
"Att Kalle kröp på alla fyra mitt på vägen bevisar inte, att han var påverkad av alkohol."
"Det är möjligt, men han försökte i alla fall att rulla ihop den vita mittlinjen."

2 kommentarer:

  1. Community är sjukt bra och det är Supernatural också. [:

    Och bloggen blev sjuuukt nice! D:

    SvaraRadera
  2. Svar till bambi: Dom är grymt bra!
    Åh, tack så mycket! Men inte lika grym som din :)

    SvaraRadera

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.