11 november 2010

Wake me up

Vinteryra

Dagen var inte som tänkt alls. Jag börjar verkligen bli less på det här nu. Var meningen att klockan skulle ringa 11 då jag skulle gå upp för att göra mig i ordning för att dra mig mot stan. Det ringer på telefon. Då var det pappa som ja skulle åka med, frågade om jag låg och sova och det var ju klart att jag gjorde. Då säger han plötsligt: Men vi ska åka om en kvar. Kollar klockan och då är den kvar i 1. Då har jag lyckas stäng av den där jävla klockan i sömnen!! Vart skit förbannad. Så det sket sig att åka med pappa in till stan.. Så nu måste jag åka med han klockan 7 i morgon bitti då jag vanligt vis brukar gå och lägga mig. Ska till jobbcoachen vid 2 i morgon så jag får se till att inte lyckas somna innan för då är det kört. Ser fram emot morgondagen, fuck no.. 
Sen blir jag lite trött på dom som tror att jag har förstört min dygns rymt med flit. För det kan jag säga på en gång att det har jag verkligen inte gjort. Ligger i sängen hela nätterna och försöker med allt för att sova och har gjort det ett bra tag nu och efter så här lång tid är det inte lätt för fem jävla öre. Skit trött på att det är så här. För man ser ut som ett helvete och mår så helvete själv. So do not get be mad at me, be mad at my body. För dom som inte tror på mig, fine!

Tatuerandet kommer gå sjukt segt nu. Det gör mig bitter. Men jag förstår Lars så är inte sur alls. Ska försöka så grejerna kommer hem så man kan sitta där och gadda. Dock går det att gadda vart som helst men det är där bänken kommer stå. Känns lite som man är på bana ett igen. Nålar måste fixas, en gångs grejer måste fixas. Pengar är ett ännu större behov just nu. Bitter, bitter blir man ju. Men jag är skit glad över att så många ställer upp för mig, det betyder verkligen. Är så glad över att dom jag har gaddat är så nöjd och få höra av andra att det blev skit bra. Man blir ju generad. Även min familj och underbara pojkvän är stolta över mig. Jag har äntligen nått en av mina mål!

Men eftersom det blev så här så kommer jag kunna åka ner till älsklingen tidigare. Vilket jag ser verkligen fram emot! Få omfamna han igen. Tanken gör mig varm. Längtar till Julen och Nyår för jag vill att det ska bli bra i år! Det kommer bli bra, Tobbe är ju med! Vill se snön falla utanför fönstret medan man ligger i sängen med älsklingen, gosar och väntar på att julen ska stå vid dörren.

Måste bara tillägga att dom här är fan inte fula
Inte billigt


Men nu känns det som att jag har skrivit för mycket så Have a great weekend! Laters.

1 kommentar:

  1. fett söta bilder på dig ^^ men du blir ju alltid bra på bild så :)
    btw undrar jag hur du har fått din blogg sida sådär? vi har ju båda blogspot men jag vet inte hur man kan få sina egna bilder som bakrund :/

    SvaraRadera

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.