16 november 2010

Sådär ja

Leopard klänningen jag fick.




  Dagen började ju träligt som satan men den var riktigt bra nu mot kvällen. Städat, packat, blivit förbannad och sedan överlycklig. En bra blandning skulle jag säger direkt då. 
Min mor är så jävla bäst kan ja säger direkt. Även fast vi har dåligt men pengar så är hon underbar och köper en leopard klänning som jag ville ha! Kärlek på henne!! Stod och var överlycklig när hon gav mig den. 


  



Sedan så är det 4 underbara månader mellan mig och älsklingen idag, stort grattis på oss! Ska vara nere i Skåne och fira ett halvår sen.
<3

I morgon klockan halv 5 på morgonen gittar man till Eskilstuna. WHAAAT så tidigt?! Yes, måste åka med min far för det finns inget annat sätt så. Blir till att sitta uppe hela natten så man inte försover sig som föra gången. Ska nämligen till jobbcoachen klockan 2 sen. Not fun. OCH på Torsdag drar jag mig längst ner i landet för att spendera underbara veckor med älsklingen innan vi drar oss hit upp igen till jul!
Dags att ta tag i det sista sen blir det film med mamma och syrran.



Fick en söt liten julmust idag. Det är ju bara så grymt gott! 

Have fun!

4 kommentarer:

  1. åååhhh jag är fett avis på din klänning :O:O är den köpt på H&M? för där tänkte jag köpa en ^^

    SvaraRadera
  2. Svar: Yes, det är där den kommer ifrån och den är verkligen super snygg! :) Finns flera andra också som är riktigt läckra!

    SvaraRadera

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.