21 december 2010

Here we go again!

Nej men fan då! Nu har jag gjort det igen, bloggen är omgjord ännu en gång haha. Denna gång har jag ritat headern. Det var en lite enklare stuk en förra jag hade men men. Är inne i en Zombie period, det ända jag ritar nu typ. Men vafan dom är så grymma! Ska ha en på armen sen hade jag tänkt haha. Kommer snart en bild till här så får ni se.

Dagens göra: Vaknade sent eftersom jag inte riktigt kunde somna i natt. Så låg och drog mig ett bra tag! Men fan det är alltid skönt. Sen drog vi till Tobbes mormor och morfar där vi fikade och pratade lite. Dom har så grymt mysigt hus och trevliga människor får man leta efter. Fick till och med julklapp av hans mormor, en tomte hon sytt. Skiiit frän haha! Gjorde min dag verkligen. Sen fortsatte vi till hans pappa där vi prata sen drog vi hem igen. Sen har man inte gjort mer. Packat det sista eftersom det blir hemfärd i  morgon!! Ska bli så skönt att träffa familjen man saknat så enormt mycket. Dock saknar jag verkligen inte kylan hemma men vafan snart Jul! Håller verkligen tummarna för en grym jul!!! Hoppas ni kommer få en grym jul!




Juste vi klädde Tobbes och deras julgran idag. Fan vilken jul känsla man får av doften från granen. Underbart!




Tobbe vart sugen på muffins så vi ställde oss och gjorde det.
Men några med nougat i mitten. Vart riktigt gott! 


P.S AF kan ta sig i röven! Januari kommer jag ha pengar som man fan inte haft på ett tag. Är så grymt glad över att få jobbat på Posten. Lättförtjänta pengar, får till och med mer än vad vi trodde. Tobbe har redan köpt upp sina när han inte ens har fått dom haha, en dator för 10 000 kr allt det bästa. Hmmm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.