27 december 2010

Merry Christmas!

Hade en riktigt rolig Jul med släkten och familjen! Grym nöjd över det jag fick med.
Här kommer lite bilder, dom vart inte bra alls men men.







Bilden på tavlan har jag tagit, hänger hemma hos kusinen!
Lilla Nora
Lilla Nora
Första Ölen på väldigt länge
Nora blev livrädd för tomten haha
Alva och "Tomten"
Haha aa Robin är bra han! Undra om han kom ända till grannen eller om han däcka haha!
Lilla Nora
Lilla Nora
Lilla Nora, hon är ju bara för söt!
Lilla Nora
Paketöppning!
Lilla Nora och bror leker med hennes lera
Brors vackra mästervärk!
Alva och Nora fick ett hopp torn som dom sedan blåste upp i vardagsrummet hahaha!
Fick en tatueringspenna/sminkpenna. Man kan både ha den till ögon/ögonbryn och rita på kroppen.
Sitter fast i 24-96 timmar.
Andra saker jag fick
* Ansiktsrengöringssaker/ Body lotion och liknande.
* Vaniljparfym
* En skit frän parfym med pump av syrran
* Shower gel, läppglans och body lotion sedan en sminkväska med massa smink i.
* Skit mysiga tofflor
* Choklad
* Läppglans av Tobbe
* Påslakarnsätt i leopard! Grrrr!
* Väska från Indien av Tobbe
* Tavla av syrran, skit fin!
* Ipod av Tobbe
* En ring

Bästa julkappen! Bröderna och några till betalar alla mina tatueringsgrejer. Så snart får jag hem allt.


2 kommentarer:

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.