6 december 2010

Playing the game like a geek

Jobbar och spelar för fullt. Känns lite som saker och ting börjar falla på plats lite. Får än hel del pengar i slutet av januari sen fyller man inte många dagar efter det! Uj uj, bruden blir ju 20 haha. Nej men känns skönt som fan. Lite tråkigt att man inte kan handla julklappar till alla men det är det sociala umgänget som räknas. Fira med släkten Jansson, familjen och sedan Tobbe! Ahhh känns fint! Blir lite tung med tiden sen, kommer hem, är hemma en vecka sen åker ner igen. Kommer hem 2 dagar innan jul liksom. Men ska hjälpa kära mor så mycket jag kan och sådär. Inte långt kvar nu!!!

Cata kommer i morgon! Ska stå i kö klockan 11 i kväll till game med Tobbe haha. Synd att man inte har råd att köpa den än men det kommer sen ska ni se kan ja lova! Goblin kommer bli suveränt samt att testa Worgen. Sen alla ställen ser ju så grymma ut nu jämför med förut, sen nya fräna instans!

Här kommer lite game bilder och min nya mössa som jag diggar! 

Var tvungen att testa en Deathnight, dom var riktigt nice att köra.
Snygg travelform, eller inte haha!
Min Troll Druid
Älsklingen och jag på våran snygga raket!
Gillar att det hoppar upp svampar och blommor och shiet från staven haha!
Min stav och gun på min Troll Hunter
Haha snygg bugg när jag och Ante körde humens!
Min nya gråa mössa, mmm!




3 kommentarer:

  1. sv: tack så mkt :D ja de är grymma ju!
    Din blogg är galet fin den med :3

    SvaraRadera
  2. Din mössa ser så sjukt mysig ut. Jag får nästan komma dit och sno den! D:

    SvaraRadera

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.