14 december 2010

Work work work

This is what i do i 3 eller 4 timmar per dag i 2 veckor.
Sista jobb veckan nu. Känns skönt som fan, tar utav helvete på ryggen. Står och sorterar posten från dom backarna till dom facken men rätt postnummer. Fun? Inte direkt men det är lätta pengar. Pengar som kommer sparas för det är kämpigt nu. Sen fyller jag om inte så länge så. Men skönt att få in lite i alla fall, tack vare Tobbes mor.
Trodde jag skulle spy ner posten idag men den klarade sig. Mått helvete i 2 dagar men vad gör man inte för pengarna?
På tal om pengar och jobb tycker jag AF är lite konstiga. Det kommer bli så att jag antagligen kommer bojkotta dom rätt hårt. För varken mamma eller jag förstår inte alls hur dom tänker alls och vad ger dom en som är så bra? Ingenting så. Känns lite som att dom vill bli av med än så man inte får ungdomsgaranti. Nej, det där är bara för jävla illa så. Kommer ju få i Januari den lönen jag tjänat så överlever en stund till men sen är det dags att fortsätta kämpa, gör det inte bara för min skull.

Om inte mindre än en vecka så glider man hemåt! Baka lite pepparkakor och fira jul med familjen och kusinerna + Tobbe. Längtar grymt mycket! Underbara människor hela högen!

Blev så glad när mamma ringde för någon dag sen för min bror hade tydligen visat henne vad jag hade ritat när jag var här nere och hon kunde knappt prata i telefon. Hon tyckte dom var så häftiga och fina. Kände hur varm jag blev över att hon sa det! Tog verkligen verkligen åt mig då.

Det kanske kommer en ny design på bloggen men har inte riktigt helt funderat ut. Det beror på om headern kommer bli som ja tänkt annars får det vara.

Juste, Lars har skaffat ny lokal uppe vid Dannes bar vid Svea Plan. Ska försöka hinna kolla på den innan vi drar oss ner till Helsingborg igen. Ska bli intressant och se hur det ser ut! Slipper man gå så långt eftersom bror bor där uppe haha.

">


I'm not listening to you
I am wandering right through existance
With no purpose and no drive
'cause in the end we're all alive.
Walking dead

1 kommentar:

  1. Förstår hur din mamma reagerade, för du ritar sjukt galet bra! D:

    Och inte okej att du har mått illa i 2 dagar. Krya! :C

    SvaraRadera

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.