18 januari 2011

This is it!

Jag orkar inte leva i denna bur mer. Fångad som ett djur, det går inte.
This is not me.
Av någon anledning har jag anpassat mig efter andra nu ett tag. Inte på grund av andra utan för att osäkerheten finns där. Men leva så här mer går bara inte. Vem jag är nu är någon som sitter på sitt rum och inte gör ett skit om dagarna. Man sitter och drömmer men uppfyller dom inte. För att man är rädd att folk ska tänka illa om en för att det blir en “förändring” för snabbt. Men den fanns där redan innan den försvann. Den jag var innan, var med folk, krogen och fester. Saknar det så grymt mycket. Det är dags för att gå tillbaka MEN nu är det dags att bli stark! Det finns dom som inte tror på mig, snälla tro på mig det stärker allt. Får mig att klara av det. Jag kan klara det! Har klara att vara stark och skötsam förut. Tappa inte hoppet!
Vill studsa, vara glad och hitta på saker. MEN varför har det inte funkat? Är det buren jag bott i? Är det osäkerheten? Ingen aning. Men det är dags för ändring och det kommer ske vad än någon säger! Ska hitta rätt och sitta bekvämt. Hjälp mig, yes här ber jag faktiskt om hjälp.
Har alltid varit en svartsjuk jävel. Det har verkligen tagit. Men har suttit och tänkt att varför ska man vara de? Jag är inte osäker på min älskling. Inte alls. Älskar han, Respektera det. It’s time to let go of the fear. Har killkompisar mest, för att man kommer överens med dom bäst och så har det alltid varit. Inget man kan ändra. har mina underbara tjejer med. Kan inte leva i rädsla. Måste kunna leva livet fullt ut. Man vet aldrig när slutet kommer och då står man där och tänker vad har jag gjort med mitt liv egentligen?! Vill inte att det ska sluta så.
Partypingla, all storts musik, ogillar människor som inte kan respektera. It is me! Dom som vill vara i mitt liv och finnas där måste respektera vem man verkligen är. Gör ni inte det, varför ska ni då finns där? Inget illa menat mot någon men så är det. Ni kanske tror att jag söker uppmärksamhet eller sådär men det är inte därför. Det här är för dom som vill vara i mitt liv, dom fina människor som existerar på denna jord. Tiden är hård just nu och då behöver alla lycka och lyckan ska man skapa så låt oss göra det utan att någon stoppar en!
Livet med ångest och rädsla tar stopp här och nu. This is it!
Har mycket att skriva men kan inte riktigt utrycka mig ordentligt.

Namnlöst-1652

7 kommentarer:

  1. Men underbara Elina, jag tror på dig! Jag kommer alltid stötta dig, från mitt lilla hörn :D hehe, glad to have you back! <3
    Massa kramar Amanda

    SvaraRadera
  2. Jag tror absolut på dig! Det är jobbigt att vara rädd.. jag är det för allting.. -.- Det blir ju tröttsamt. Men stå på dig Elina! :) Jag tror att du är stark och kommer fixat ;) Ska försöka jag själv kanske? :D Och jag saknar dig! Du får gärna komma och hälsa på någon gång o sova kvar oxå om du känner för det i en vecka om du vill! :) Eller bara en helg kanske?^^ gratis förstås!! kanske skönt för dig att få lite ombyte? ny miljö? jag bor ju med min pojkvän där syrran bodde förut så bara att titta förbi :D Vi höres! puss o kram!

    SvaraRadera
  3. Du vet att jag tror på dig. Tyvärr är det jääävligt enkelt att tappa självförtroende i dunker när man lätt blir så isolerad. Men du, säg bara till så drar vi ut och fotar nån dag =) Kram / Torbjörn

    SvaraRadera
  4. Jag tror på dig och att du kommer klara det & dom flesta är nog svartsjuka även om man litar på den man är tillsammans med.

    Jag hoppas att du blir mer självsäker <3

    SvaraRadera
  5. Älskar dig, Twin. No matter what <3
    Always, always and forever :)

    SvaraRadera
  6. jag tror verkligen på dig :)

    SvaraRadera
  7. Jag läste ett bra citat men jag kommer inte ihåg det :( men Det handlade iaf om att man ska välja de personer som respekterar en i sitt liv och välja bort de som inte gör det, för att slösa tid på dem är att slösa tid i onödan. Man får vara lite på och säga till kompisarna man litar mest på att: fan jag har skittråkigt, kan vi inte göra nåt? Man kan inte alltid klara allt själv heller. (Jag är dålig på sånt här så jag vet inte vad jag ska säga mer..) förutom be Happy! :D

    SvaraRadera

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.