6 januari 2011

Just Silly

Biljetten hem är fixad. Så hemgång blir den 16 Jan. Hatar att dom har ändra rutterna på Swebus! Jag får panik om ja inte riktigt vart man ska gå på och helvete. Så måste börja åka hem på Söndag som är lite dyrare, hmm! Men men har bra musik att lyssna på på hemvägen men tråkigt att åka ensam!

Tobbe och jag firar 6 månader den 16 Jan och funderar på att baka något och lite annat men kan inte riktigt komma på vad. Har ni förslag på något man kan göra som smakar choklad så säg gärna till. Skulle vara hjälpsamt hah.

Bror skulle försöka få hem gaddnings grejerna idag så man kan börja så snart som möjligt när jag kommit hem. Saknar det som fan! Ska snart tatuera mig igen när lönen kommer. Måste försöka få armen snygg till sommaren. På tal om lönen, jag är verkligen snål. Försöker verkligen tänka på vad jag köper. Behöver jag det? Vad ska jag ha det till? Såna saker. Vill inte få ångest.

Vilka drömmar. Jag förstår mig inte på dom. Blir bara konstigare och konstigare.. Hm. Drömde om dig igen, har inte gjort det på så länge men det har börjar igen. Varför? Är det något gott som kommer hända. Jag hoppas verkligen. Har slutat kunna sovit igen. I förgår natt somna jag vid 4 och i natt somnade man vid halv 6 på morgonen. Dock saknar jag lite att vara vaken på nätterna men inte när man inte har något att göra.

Har suttit och tryckt lite i Photoshop. Så jag gjorde om en bild från Google och en på min syster så dom ser “tecknade” ut. Första gången jag gjort något sådant. Lite kul tidsfördriv var det.

syrraaaaan

1 kommentar:

  1. Grattis i förskott till er! :D
    Och jag håller med om att Swebus ändrar massor och att det är drygt o_o

    Sv: Haha, jag brukar sällan hålla mina. Det med att inte bita på naglarna går ju inte speciellt bra xD

    SvaraRadera

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.