9 januari 2011

Just Random

IMG_4210Sitter just nu med jordens huvudvärk eller aa vaknade med det! Underbart är det. Alla dessa drömmar fyller mitt huvet till kanten. Verkligen pressar på i huvudet. Nog därför jag har fått svårt att somna igen antar jag. Not fun at all!
Nu är det 1 vecka kvar innan man är hemma igen och snart blir det firande av familj och släkt. Fyller 20 år den 9 Feb, Bby 15 Feb, Pontus 23 Feb, Robin 25 Feb och mamma den 27 Feb. Som ni ser är det en jävla massa som fyller!
Längtar som fan till den 25 Januari då pengarna rullar in. Då är det gaddning på G. Uppritad och klar. Bror har hämtat gaddningsprylarna så dom är hemma hos han nu. Det som saknas är nålar och grejer men det ska införskaffas. Saknar gaddandet riktigt mycket. Ska bli riktigt kul att börja igen.



IMG_4233Haha, vaknade igår av att det lätt som en jävla jätte robot gick utanför för det dånade i rutorna på huset! Tänkte vafan är det som händer?! Höll på ett bra tag. Sen lyckades jag somna om. Satt och tänkte skit länge på vad det kunde vara, Tvungen att fråga Tobbes mamma och då visade det sig att kronprinsessan i Danmark hade fått tvillingar så dom sköt med kanonerna mot Helsingborg hahah! Ja, där var den enkla förklaringen och INTE en fet jävla robot haha. Fantasi!

Tobbe är och tävlar så har skit tråkigt så tog mig tiden att ta lite egoistiska bilder som gick åt skogen men men! Dom andra finns på Facebook.


IMG_4287IMG_4276IMG_4279IMG_4332
IMG_4307IMG_4322

2 kommentarer:

  1. Du är så galet fin, hörru! D:
    Haha, jag fyller 19 på fredag och det är jobbigt när flera fyller år i samma månad = brist på pengar D:

    SvaraRadera
  2. Snygg du ska vara då! :O
    btw grattis i förväg :) fyller också år i feb :P

    SvaraRadera

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.