10 februari 2011

Birthday

Uteochgår
Igår blev man då 20 hela år! Man känner sig verkligen inte det kan jag ju säga direkt. Men det kanske kommer sen? Vi får la se. Det man underhöll sig med igår var att bli sjungen för på morgonen av syster och mor sedan på dagen så gick man ut och gick en sväng med dessa små filurer. Verkligen underhållande för den ena går precis bredvid en när man går och stannar när man själv stannar. Den andra han springer runt som en tok och bara har noll koll haha. Diesel och Scooter, familjens “hundar”, nej katter haha. Sedan fixade man mors lampskärm som gick sönder dagen innan., plockade ur diskmaskinen, mötte syrran och aa sedan på kvällen fikade vi. Det bestod mig dag av + lite annat smått men det var underhållande haha. Idag är det en annan femma. Mor kanske är magsjuk, vilket inte är bra alls. Får hoppas hon blir bättre snart! Så det blir en själv som lagar maten idag, önska mig lycka till haha! Sen möta syster i snöovädret! Brrrr.. Men man ska ju inte klaga det har ju varit solsken här ett par dagar vilket har varit underbart!
Kanske sticker in till Eskilstuna i morgon, och fortsätter på gaddningen och så.

Det gick inte så där super bra med att skicka in Cv och Personligt brev till det sommarjobb man hade tänkt för hade läst lite fel! KLANTIG BRUD. Ja ja får åka ner till bby och sommarjobba på Posten. Den jäkeln fick postenkläder, det vill man ju också ha. Dom är lite hot haha. Nej men skulle vara kul att ha, dom ser lite smått mysiga ut! På tal och bby så kommer han hit nästa vecka! Mysiiigt! Sen blir det förhoppningsvis party party på den helgen efter det för att fira han och mig och umgås med vännerna.
Hoppas han gillar sin present han ska få av mig! Vet lite smått faktiskt att han gillar det men är lite nervös ändå haha. Slog in hans och brors present igår! Gick faktiskt riktigt bra.

Present
Jag vill tacka för alla gratulationer jag fick vilka var en hel del.
men tackar så mycket. Ni är grymma!

Peace

2 kommentarer:

  1. Vad bra att du fick en braig dag & din mor får krya på sig :o

    SvaraRadera
  2. grattis igen! :)

    haha yeah! nu har jag ännu en utköpare! xD

    SvaraRadera

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.