22 februari 2011

What to do!

Jaha, det var ju ett bra tag sen man skrev ser jag! Haft rätt fullt upp.
Sist jag skrev så sa jag att man skulle bli mer nyttig och ta träningen på allvar och det har man uppfyllt. Tränar som ett djur, träningsvärken hinner inte försvinna ur kroppen. Sedan detta med det nyttiga har blivit bättre. Kom på ett nyttighetsgodis igår som jag var tvungen att testa. Resultatet blev riktigt gott och det ska jag nog fortsätta med när det lilla suget att godis slår på dörren. Tänkt på lite recept på sallader och sådant med men inget som testats än. Men det kommer!

barsHur jag gjorde!
Det man behöver är mörkchoklad, Cornflakes
( Utan socker och sådant ), Mandlar men det går lika bra med hasselnötter och sedan nått Digestivekex. Du tar en plastpåse och häller ner allt förutom chokladen, sedan kan du slå med något hårt t ex en hammare. Akta så inte påsen går sönder. Koka upp vatten i en kastrull för att göra ett vattenbad åt chokladen som ska smältas. Sedan häller du ner allt i en skål och rör om. Lägg detta sedan på ett bakplåtspapper och stoppa in det i kylskåpet så det stelar.
Nu kan du äta det!






I fredags var det 20 år fest för mig sedan firade vi även Tobbe som fyllt 19! Det var riktigt lyckat och grymt trevligt med. Kul att så många kom, mer än vad vi hade räknat med hahaha. Dagen var grym!

Äntligen har man även bytt till en bättre Af. Så mycket bättre en den förra. Fick höra mycket mer positiva saker som fick en att lätta på all stress och shit som jagat en! Så nu kommer det ske saker. Make me fucking smile!

Sedan ska jag bara tillägga att jag och Tobbe har suttit och fixat ihop en hemsida till mig! Ska bara redigera lite mer bilder i Photoshop och köpa en plats så är det klart! Den kommer bli grym. Så denna blogg kommer försvinna för jag har den på hemsidan sen. Hoppas ni kommer digga den!

Den vackraste rosen jag fått och den fick man av Samira på födelsedagen!
Kan inte sluta tacka henne för den, min kärlek till rosor är enorm!!!

rose
rose2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.