8 februari 2011

Good work and Body art.

ruuum

Kände mig riktigt stolt över mig själv som åstadkom så mycket igår. Städade hela rummet, slängde en massa skit och även hittade saker jag totalt glömt bort att jag ägde. Sen hjälpte jag till med att baka också! Bakade kakor och sedan något som heter ryttarkakor + en tårta vi aldrig gjort förut haha men allt gick skit bra och bättre en förväntat! Lite stolt brud.

Bakeacake

Idag har man inte gjort lika mycket. Vaknade sent som satan men rätt skönt ändå. Så tråkigt att vakna upp och ingen är hemma då känner man sig lite smått ensam sådär. Tog lite bilder, katten spydde och sedan gick jag och mötte mor. Hon var så slut i benen så då fick hon för sig att vi skulle gena över åkern ( Där det ligger snö, dock skare ) Det var ju inte alls jobbigare när man åkte igenom titt som tätt! Men vi kom hem i alla fall. Fick sen en vacker stjärnhimmel och en fin måne.
Jag har sagt att jag inte blivit sjuk under hela vintern men man kanske ska vara tyst ibland för nu har man nämligen ont i halsen. Där kom det! Inte bra att säga sådär hahaha! Sen är jag lite nere för att man inte känner att i morgon blir man ett år äldre ( hela 20 år ) Men det kommer nog senare när man blir firad hoppas jag på haha. Som sagt livet är ju bara barnet!
Jag satt här och tänkte skämma ut mig med bloggen sa ifrån haha, var på väg att lägga upp en ljudklipp där jag och sjunger med när Maddi Jane sjunger Break even med The Script men det ville sig inte. Tror säkert alla hade tyckt att det var skit falskt och shiet så det var nog lika bra kanske? Haha.

Body Art
IMG_4906IMG_4921IMG_4925IMG_4933IMG_4959IMG_4965IMG_4956IMG_4981IMG_4979

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.