3 februari 2011

Fear of the night

Det är inte ok att vakna med att man gråter, hyperventilerar eller känner smärta. Det är inte normalt att drömma mardrömmar varje gång man får den rätt dygnsrytmen. Något är inte som det ska. Men vad?!
Ändra så drömde jag eller så gjorde jag inte att ja hade så ont i magen att jag trodde ja skulle tuppa av, det var verkligen det jävligaste ja någonsin varit med om. Tror till och med att ja försökte skrika. Vaknar upp senare så kom jag på att: Hade inte jag ont i magen eller vad hände?! Men känslan av att man hade haft det var så sjukt stark. Vart/är livrädd..
Allt detta börjar bara bli sjukare och sjukare, det jag drömmer är så brutalt. Hur länge ska det hålla i sig. Hur mycket ska man kunna ta?

Vart finns dom svar man vill ha!


Sjdfjd

2 kommentarer:

  1. Mardrömmar är ALDRIG kul och det känns så äckligt äkta när man väl ligger där i sängen och vrider och vänder sig. Jag hoppas bara på att du mår bättre nu och du får ta hand om dig Elina. :) Jag bryr mig om dig.

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas du mår bättre nu och mardrömmar som känns äkta är bara så sjukt obehagliga :c

    Är det ingenting läkarna kan göra? <3

    SvaraRadera

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.