1 mars 2011

Mad face

Dagen var inte den bästa för jag skäms över mig själv. Irriterad som fan med. Får kolla upp det där, panik på hög nivå även fast dom säger att ta det lugnt så illa är det inte så är det liksom illa för jag inte kan hantera situationen. Men idag lär jag mig väll det antar jag.

Veckan är lite smått seg men till helgen kommer det blir grymt. Längtar som fan och hoppas på lyckade dagar! Hålla tummarna och tårna. Ritat klart kusinens tatuering så den kommer upp sen med + min boxarbrud haha.

Sätta sig och kolla igenom foton sedan skicka efter bilder så man kan börja med fotoalbumet, great!!!

Igår var jag och bror till Andreas på Blue Lotus och köpte grejer och snacka lite. Kändes riktigt kul. Så nu har man grejerna meeeen aa. Ska köpa Cats bok som hon har gett ut sen lite annat med.

sfehj

1 kommentar:

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.