27 mars 2011

Helg efter helg

IMG_5558

Varit i Eskilstuna sen i Torsdags. Varit underhållande på sina små sätt.
Torsdag: Åkte med bussen till stan. Väntade hemma hos bror på att Martin skulle komma från jobbet så man kunde gå och umgås med honom. Men det varade inte så länge för stackaren mådde inte bra alls. Så det var lite tråkigt men man kan inte göra så mycket åt saken!

Fredag: Drog till AF, där fick man väll bra nyheter. Sen vart det att gå på stan med bror. Köpte lite skit ( Smått ångest men men ), drog till systemet för att köpa lite dricka inför Lördagen och gjorde jordens tabbe. Min hjärna slog slint och tänkte fel. Så kom ut med alkohol för 200 kr ( DÄR kommer ångesten verkligen ) Men men drog till Ante sen så där drack man några. Trevligt var det, träffade flummigt folk. Så man vart väll lite pigg antar jag. Vart sent hem därifrån och var på G att bli sjuk.

Lördagen: Vaknar upp och mår inge bra alls! Kusinerna skulle firas så vi åkte till Malin och fikade. Då kom illamåendet och höll på att tuppa av. Halsen sved och skit. Meeen det försvann typ sen ( hindrar inte mig ) + fick min nya plånbok som jag hade beställt ( Den som är på bilden ). Åkte till Pontus, ritade på en brödkavel som en skulle ha som present och tjänade 100 kr + lite pennor som är nice. Drog och åt och började dricka hos Sara. Tog ett tag innan allt folk kom men satan vad många det blev. Hade riktigt trevligt. Sen började det hela när alla skulle på krogen. Slutade med att Jag och Torbjörn höll på att frysa till döds, stod ute i ca 30-40 minuter ute och väntade. Hade ingen känsel i kroppen och kunde inte vika fingrarna så vart livrädd typ. Meeen det fixade sig halvt. Sov 5 personer i brors 1:a!

Idag: Vaknade, förkyld och hostar som en jävla aa + smått halsont. Vad kan det bero på hmmm! Gick upp vid 1, vi taggade för Thai mat till frukost såå det var bara att köra. Gick inte att få i sig så mycket men men. Fine for me. Sedan var det bara att dra sig hemåt. Nu sitter man här med ont i fingret. Körde ner handen i väskan och där låg det något vasst som gjorde så det skar både genom nageln och fingret. Vart sur och kasta ut varenda pryl i väskan.. Så det kan gå!

Vad är det du gör egentligen? Seriöst, du kniper käft men du kan höra av dig när du sitter i skiten. Lägger du energi på att höra av dig då tycker jag du ska knipa käft hela tiden.

CIMG0390
Har mina funderingar.. Får se.. Skulle vara skönt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.