30 mars 2011

Workout

060098_001Min träning börjar arta sig. Tränat mycket dom senaste månaderna. Inte så kul när brösten försvinner men inte mycket man kan göra åt.
 
Snart är det dags igen, för mina dagliga joggingrundor! Snön har nästan försvunnit, det är sol och värme + snart sommar. Härligt som satan!

Tänkte ta en rask promenad idag, ingen jogging för snoret lär väll spruta ut då.

2200078325472_F-width500height500Ska bli rätt mycket aktiviteter
E-tuna i sommar, cykla och ut och springa med bror.
Saker ska införskaffas till sommaren. Dags för att ta träningen utomhus. Så ska införskaffa hopprep, kanske nya springskor och sedan då kanske en Longboard. Hopprepet ska jag skaffa innan sommaren dock men det andra får läggas åt sidan till man får se hur mycket pengar man kommer få från UGA.



Hur jag mår: Det är fint just nu. Vaknade med fin träningsvärk och det gör mig på bra humör. Sen får vi se vad dagen har att bjud på. 1 dag kvar sen våldgästar man Eskilstuna igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.