1 april 2011

It will be a time for that

Sitter och har gjort mig klar för att gå en bra jävla bit för att bli upphämtad och sedan dra sig mot Eskilstuna, stannar där till Måndag eller Tisdag får se hur det blir. Sen sitter man förstås med kaffekoppen i handen. Får se vad helgen har att erbjuda denna gång. Sägs att det ska bli riktigt varmt på Lördag, men man ska väll inte hoppas på för mycket.
Dra ner till stan en snabbis för att införskaffa tabletter som jag hoppas på hjälper, sen till Stadium och införskaffa en hopprep ( känner mig som en lite flicka igen när jag säger det ). Försöka ta sig till Eskil och träffa min underbara brud som äntligen kommit hem från Florida!

Varje dag tänker jag på dig. Vet inte vad jag ska göra eller säga. Har inget egentligen att säga till dig. Du skämde ut dig riktigt rejält förra gången och har inte kunnat förlåta dig för det. Vet att du har det skit jobbigt but so have I. Orkar inte försöka när du aldrig visat att du vill förändra dig.. Har försökt så många gånger förr. Det är din tur att bete dig som en vuxen och visa att du kanske har kraft kvar, för du gör mig orolig. Orkar inte ha denna tyngd på axlarna som du ger en.

Vill bara tillägga att jag är glad över att ha visa människor kvar i mitt liv som bevisar att dom vill vara där för en när det är som värst. Ni gör det värt.

Ha en bra helg alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.