30 april 2011

This is it

85226_1274658573
Idag kör vi! Sitter med musiken på hög volym redan nu. Nu väntas bara min Babe så kommer allt öka i hastighet. Går aldrig en lugn stund när jag och babe är i bilden haha. Vet ju hur det gick på min 20 års fest!
Känns i alla fall just nu som att dagen kan blir riktigt jävla grym!
Halva DMC och en hel del andra kommer till Djurgårdsparken. Det blir grillning, alkohol och Kubbspel för hela slanten! Let´s get wild!!
 
Inte för att det är så stor grej att fira Valborg,
men hoppas ni får en grym en!
PARTY ON!

Eftersom jag känner att allt börja gå alldeles för långt så har man skaffat hjälp.. Rädd för mig själv och andra, ett steg i Paniksyndrom och Socialfobi som gör att allt tippar över kanten. Att inte kunna göra saker som andra kan, andas, tänka och se som andra känns förjävligt. Börja dissa saker och ting är tungt, men gör det för rädslan tar över totalt. Msn går inte längre, Fb börjar bli jobbigt att vara inne på nu med. Känns extremt elak när jag inte kan vara med andra för att paniken klappar sönder ens kropp , men hoppas ni kan förstå.
Har inte varit särskilt positiv på fb och har märkt att folk stör sig på det, vilket gör att man drar sig tillbaka med. Men det är pga det som sker och kan inte rå för det. Men ska hålla mina tankar och allt det negativa här så slipper dom som stör sig på det där läsa det, för då är det bara att inte gå in här. “Rehabiliterings” tiden är igång och hoppas det hjälper innan allt kollapsar. Det går inte att fixa detta ensam, inte i den här graden och jag är glad över dom som förstår vad man går igenom och finns där för att hjälpa även fast man inte ber om det.
Mitt mål är att bli lika stark som Tiger och Twin, dom starkaste brudarna i mitt liv.

2 kommentarer:

  1. Åh, fina superhero. Du är en av dom starkaste brudarna i mitt liv <3

    Synd att vi inte bor nära, för annars kunde vi försökt hjälpa varandra med att träna bort socialfobin. Du betyder mycket, glöm inte det <3

    SvaraRadera
  2. Älskar dig massa massa massa MASSSA bästa Twin! <3

    SvaraRadera

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.