10 april 2011

Head punch

Sitter just nu i brors säng och är fortfarande bakis, inte kul. Kommer inte bli skoj i morgon när man ska dra till AF och göra ett test i 2-3 timmar. Dra till Donken och köpa en mellan kaffe sen försöka leta upp vart man ska.
En samman fattning av helgens händelser kommer här.

Fredag: Den dagen ska vi inte ens snacka om. Ville bara slå ihjäl något och vart så utmattad att man somnade redan vid halv 11 på kvällen.

Lördag: Gick upp riktigt tidigt för att sedan dra ner till stan för att lämna syrrans grejer som man glömde hos bror på fredan då jag skulle lämnat dom till henne. Så fick en fin morgon promenad. Sedan vart det och dra sig till Lars studio för att fortsätta på mina sugar skulls men vart bara den ena som vart klar. Andra blir nästa fredag. Efter det drog jag, bror och Sara hem till Robin. Där gjordes inte mycket. Vi bestämde oss för inte bara sitta och sjunka ihop hemma utan att supa. Såå fixa kröket sen drog vi några groggar och begav oss till Torbjörn och Nichlas som skulle ha en “liten” fest. Kan inte påstå att den blev så liten, men det var riktigt kul. Till slut var det bara Madde, jag och Torbjörn som satt kvar i lägenheten medans alla andra var på krogen. Hade vår egna lilla fest. Gjorde bort mig genom att sjunga.. Torbjörn tyckte det var underhållande i alla fall.
IMG_5616
Där är den kladdig och aa, färgerna ser inte ut som på bilden eftersom den inte läkt. Kommer bättre bild när hela är klar.

IMG_5619

Söndagen: Vaknar och har ont i hela höger armen för skjort jäveln hade klibbat fast i gaddningen och det var fan inte skönt att dra loss den. Bakis som ett djur och mådde så fruktansvärt illa. Vart alldeles för mycket.. Tog ett tag att komma upp, sen drog Jocke, Torbjörn, Terry, Nichlas och jag till bror för att alla ville dra och äta ( Jag vet inte med på den fronten ). Kom till bror, helt plötsligt hör jag : Ska du med Elina ?! Jag: På vadå?! . SKA DU MED?! Ja, hon ska med. Då skulle dom på bio såå det var ju bara att joina. Torbjörn bjöd, tackar tackar! Sen satt jag på golvet på toan och aa. Vi drog till pizzan, fick en kyckling tallrik meeen den gick inte ner utan nästan upp. Dom retade mig som fan! Not coool pöjkar. Så det vart bara att ta med tillbaka till bror. När vi kom dit, vart det toan igen. Mådde liiite bättre så jag kunde äta lite. Sen jävlar, på med Tekken på PS3!! ÄGDE SÖNDER Torbjörn som kaxade så jävligt, så passa tungan nästa gång haha. Sen ägde man Jocke med. Så kaxa inte med mig, kan spela jag med. Hade riktigt kul. Bio dags där vi såg Sucker Punch. Den var rätt bra, mycket psykologi i den. Man känner igen sig i den rätt mycket, då blir det lättare att förstå. Men aa kanske inte värd att se på bio. Musiken i filmen gillades. Slänger upp 2 soundtracks.


Förvirrad och rädd. En dag av samma vis, som spelas i repris.


Btw, Torbjörn du är en LOSER och kommer få höra det lång tid framöver! Men det var underhållande att få möta dig i Tekken haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.