4 april 2011

Game night

Mått riktigt fint sedan lördags. Idag är det väll sådär, känner mig inte taggad på att gå ner till Arbetsförmedlingen. Dock tar det inte så lång tid men i alla fall. Sen blir det att dra till frissan med syrran sedan hem.
Tabletterna för magen funkar underbart, riktigt glad för det!


nightsky-pc-00aI natt har jag inte fått någon sömn alls för den fanns ju inte där som vanligt. Men Ante kom med förslag på 2 spel, så tänkte why not. Första var Night Sky. Ett bra tidsfördriv spel och sätter tålamodet på test. Rätt skoj.




t4322.fatepc
Det andra är Fate 1 ( har 2 och 3 med ). Det är precis som Torchlight, fast kan tycka att Torchlight är nog bättre men men! Så nu sitter man fast med det. Blir mitt tidsfördriv i veckan så den går snabbt.










I fredags drog man sig ner på stan. Där försvann då lite pengar. Köpte tabletterna, mascara, Spettslinne, hopprepet som jag sagt att man skulle köpa och ett par örhängen. Fick testa kusinens kaffemaskin, sedan försöka hjälpa henne med att sätta upp en hylla men det slutade inte så bra hehe.


Jag önskar, jag vill. Är rädd.

2 kommentarer:

  1. Det är iallafall bra att du hade en bra helg <3

    SvaraRadera
  2. Me wana join a game night1 :(

    SvaraRadera

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.