24 april 2011

Say Hey To The Sun

P240411_17.14_[01]


Idag vart det första solar dagen. När man kom hem från stan låg syrran ute och stekte så kände att det skulle vara skönt. Så gjorde desamma!
Kan du säga att färgskillnaden på mig och syrran är ju rätt stor, nästan lite pinsamt!




Sammanfattning av helgen/ lite av veckan.
Torsdagen:
Kom in till stan runt klockan halv 8 på morgonen. Sov en lite stund. Försökte dra upp bror ut sängen för vi skulle dra till Blue Lotus och köpa grepp. Efter mycket om och men så vart han klar så vi kunde gå. Köpte det. Sen skulle han dra till jobbet så jag drog till systemet. Klarade av att vara där inne själv, vilket jag vart lite förvånad över men  det var inte så mycket folk så var inte så stressigt och skit. Drog till bror och lämna det. Tillbaka ner på stan för att träffa Jim. Vart inte bara hem utan också Jonna och Pancake med. En stund på stan sen hem till Pancake. Hade en mycket trevlig dag!

IMG_4140Fredagen: Klockan vart bara mer och mer och det var meningen att jag skulle tatuera bror tidigt meeen det blev ju inte riktigt så. Sen började allt igen. Det sket sig i början totalt. Nålen bara studsa och shit! Tänkte FUCK THIS inte meningen att jag ska vara tatuerare. Vi drog till Lars för att kolla om det blev samma fel hos han. MEN NEJ det gick ju hur bra som helst. Så det var bara att gå tillbaka till bror. Testade igen. NEJ det funkade inte!! Där gick min gräns, lackade ur och fick panik.. Så väntade på att Lars skulle komma. Efter ett tag kom han. Sen tänker jag fan inte berätta mer för det är så fail gjort av mig så det är inte sant.. Men konturerna på gaddningen vart klara i alla fall. Efter det plockade man ihop allt för att dra sig mot kusinen där man skulle sova. Men drog en sväng ner till parken för att säga hej till Jim.



Lördag: Jag och bror tog bussen hem till mor för att äta påskmiddag. När vi gick av ute vid vägen och började gå hemåt så såg vi minst 5 ödlor springandes. Efter mycket om och men åt vi. Innan det så fick vi se att gräsmattan kryllade med ormar. Jag skulle ner och kolla och då fick man sig en liten shock för framför mig så låg en orm som jag nästan trampade på..! Efter det var det bara att börja grogga och tagga för att dra och fira Lange och hans polare i Nybrons källare. Tog år och dagar innan vi tog oss mot Eskilstuna. Men när vi väl gjorde så kom Lina och Filip till bror. Tryckte i oss alkohol sen vart det bara att halv springa ner till Nybron. Kvällen var riktigt jävla AwsomE!! Slutade bäst gjorde den med!

Söndag: Vaknade och mådde bäst!!

Just det. Kommer hem och ser att syrran har feta plåstret på handen. Det visade sig att Scooter ( Våran katt ) ännu en gång gick till attack mot henne. Slutade med att hon såg ut såhär! Ser värre ut i verkligheten.

IMG_5830

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.