18 april 2011

There is soon nothing left..

13831_1272809272

Vet inte vad jag har gjort ( eller jo typ varit idiotisk nog att visa mina känslor och skit )... Dom få som stod mig närmast i hjärtat har näst in till försvunnit. Det jag alltid varit rädd för har hänt.. Blir illamående och vill bara krypa in i mig själv!!! Känns som ett enormt mörker håller på att sluka mig igen. Trodde jag aldrig skulle få se det ännu en gång, såg ett litet ljus men det verkar bara ha varit en synvilla eller bara en dröm. Dum nog att tro att något kan stanna hos mig. Nu kommer bara den enorma rädslan bli ännu värre.
Don´t try to save me, I´m already gone.

afsgy5

2 kommentarer:

  1. Jag har inte lämnat dig om det betyder nått. Det är bra om du visar dina känslor så folk kan se hur du mår! Jag säger de från egen erfarenhet att det är fler som bryr sig än man kan ana. Lova att inte ge upp. För jag tänker inte ge upp när det gäller dig.

    SvaraRadera
  2. Vet hur det känns och jag hoppas att det löser sig för dig, finaste superhero <3

    SvaraRadera

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.