21 mars 2011

No Words

Har fått mina foton som jag fixade framkallning på. Så nu har jag satt in dom i mitt nya album, ska bara skrivas och fixas till sen. Bilderna vart riktigt bra förutom en del som vart lite suddiga men men det gör inte så mycket. Nu väntar jag bara på min plånbok som man beställt!
Untitled-1efeg

Fick något ryck att fota lite idag så tänkte why not. Here they are.
IMG_5372IMG_5373IMG_5390IMG_5393

Jag vet inte riktigt vad jag ska tänka eller göra. Blir bara så paranoid och rädd.. Har så extremt dåligt tålamod så det inte är sant. Fucking hate it!
Sitter och blir galen för ingenting.. Kan inte lugna ner mig själv!!
Vart är man påväg? Tror inte direkt det är åt rätt håll.. Inte en del saker i alla fall, hur kan jag göra något sånt?! Jag var en hatare, nu sitter jag där!
Förlåt för att jag är så fruktansvärt negativ. Kan inte vara rolig att prata med alls.. Men kan verkligen inte rå för det. Can´t fake a smile!
Är det nu man ska ha en räddare i nöden? Tror det.

You make me smile and I don´t know what. Please, don´t leave me here.
But stil I don't deserve you.

Kan inte tiden gå fortare, Eskilstuna förhoppningsvis på Torsdag.

1 kommentar:

  1. Finaste Elina, det kommer bli bättre. Fast det är synd att du mår som du mår, för du förtjänar att må sjukt massa bra <3 ):

    Du är guldvärd, även om vi inte har pratat så mycket. Men du är ändå en god vän <3

    SvaraRadera

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.