13 augusti 2011

Just nice

Har inte orkat blogga ett skit. Har typ inte haft tid heller. Kommit hem piss sent eller så orkar jag bara inte se datorn. Varit på gymmet hela denna vecka. Annars har veckan verkligen inte sätt så jävla ljus ut kan man väll inte påstå. Allt är som vanligt igen, förutom att nu känns det meningslöst att gå upp ur sängen typ. Står helt jävla stilla. Vet inte vad fan man ska göra.. Tyna bort. Blir allt svårare att ha någonstans att ta vägen efter man slutat och på morgonen. Ante har varit schyst så jag kunna kommit till honom på morgonen men människa vet inte ens av en när man är där för han sover ju som en idiot.
Varit och firat bror idag, han fick bak saker av mor och en bok med massa kakor av mig så han kan göra sina sockerkakor m.m. Blir väll en promenad sen som vanligt annars ska man inte göra ett piss. Rooolig lördag.
Färgade håret igår med. Blonderade faktiskt.. En till sen blir det i med det röda.

Blir bara allt mer räddare att åka bil.. Bara på hemfärden hem igår var ett rent helvete. Förstår inte hur människor tänker, dom bara letar efter döden. Eller vill utsätta andra. Jävla idioter..
Mardrömmarna är tillbaka igen.. Vaknade gråtandes ännu en natt. En dröm fattar jag inte alls vilket skrämmer mig. Den var så jävla hemsk.. Den i natt handlade om att jag drunknade nästan igen  + annat. Vet vad det betyder men orkar inte med just det om och om igen..

P070811_19.03

En bild från när mor och jag skulle på promenad men slutade med att vi fick sätta oss bredvid en sten och vänta tills det hade lugnat sig. Regnet piskade så hårt att det gjorde ont i ansiktet. Lite små läskigt.



Känns inte som man kan njuta, le eller känna glädje alls längre. Back to the start.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.