2 augusti 2011

Just fuck off…

IMG_69044

Orkar inte tänka på dagen. Det får mig att vilja krypa in i mig själv och tappar tron om något bättre för nu har verkligen allt sänks. Så mycket skit som har hänt under en dag får bara inte hända. Har tappat tron om människor, tillit är inget som kommer existera i mitt liv. Att få höra “ det kommer ordna sig “ flera veckor och sedan kommer den dagen allt bara rasar. Det finns inget i den meningen som stämmer. Det kanske är lugnt för dom men fan inte för mig! Det inte direkt som titta nu fixa det sig 1 vecka innan allt börjar. Det är massa annat med!! Är inte så fucking enkelt! Det går inte att fixa i sista sekunden. Ångest, panik och annat skit bara väll över en. Bröt nästan ihop idag. Orkar inte höra mer skit, gör det bara inte!!  Det är fan bara för jävla mycket. Tappa matlust och allt. Känner knappt för att gå upp längre även fast jag inte kan fortsätta sova. “ Hoppet är inte över en hon skulle snacka med sin chef “ AAAAA men precis!! Så kommer det gå ett par dagar till och bli ännu mer stressande.. Slutar med att man ligger på golvet med ångestanfall. Även trött på folk som säger “ Sluta vara så negativ “ FUCK OFF, hoppa in i kroppen och känn detta så ska ni se att ni ändrar er nog vad ni sa.. Nej orkar bara inte.. Gör det verkligen inte..

1 kommentar:

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.