25 augusti 2011

WHAAAAAAAAA!!

IMG_7776

Orkar inte göra ett nog inlägg och vet att jag inte har bloggat på ett tag för humöret har sugit ba**e såå att aa. Men idag har det verkligen varit blandade känslor och allt! Illamående, tappa talförmågan, trött, humörsvängningar, glad osv! För fick ett samtal klockan halv 2 typ att jag ska börja på Komvux Omvårdnadsutbildning! Redan på måndag och dom har egentligen börjat. Men ska på info i morgon bitti så är as nervös för det. Vill inte att något mer ska skita sig nu! Pallar det inte! Är faktiskt inte orolig för skjuts och sådant för jag vet att man har ett klart halvt boende hos en ängel i Skiftinge sååå det löser sig nog på ett eller annat sätt! Och jag ska få gå med underbara Yenni också. Vilket för saken mycket mycket bättre och slipper vara spyfärdig när jag går dit. Annnnnnywaaay! Nu är man äckligt trött har kört extremt hårt på gymmet och hemmaträning + stor handling idag sååå behöver lite sömn. Gör ett bättre inlägg typ i morgon! Naaaatttti………..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.