27 augusti 2011

Hm helg?

candy

Skulle försöka sig på en lugn helg för att ladda inför skolstarten på Måndag men det blir nog inte riktigt så eftersom man har enormt svårt att sitta still. Dock finns det inte mycket alls att göra så springer runt bara för det. Gått in till Malma så fick sig en bra lång promenad men ska få senare ikväll med när det är svalare. Sen kanske ta en cykeltur hmm.. Men på tal om att vila ut som sagt, vaknade klockan 6 i morse eller runt 5. Vaknade pissnödig, gick ner och pissade.. Vaknade igen och var ännu mer pissnödig! Gick ner.. Sen la jag mig i sängen DÅ kommer katten och börjar slå på min spegel!!! Så var tvungen att gå ner och släppa ut han.. Sen somna man kanske 15 min och hörde att mor var uppe då var det att gå upp och ta kaffe. Hade en deg i kylskåpet som skulle göras i ordning. Så det var en bak morgon för mig och mor. Hon gjorde bröd. Jag gjorde nyttigt mums eftersom jag inte äter godis osv. Så det blev dessa på första bilden: http://www.coop.se/Recept--mat/Recept/m/muslisnittar/ Men gjorde om det så det blev nyttigare och tog mkt mindre socker + att det var rörsocker jag tog, sen dinkelmjöl ist för vetemjöl. Gjorde müslin som ska vara i själv också så det var ännu mer nyttigheter. Riktigt gott blev det. Sen dom som ligger i bullformarna är dessa: http://iform.se/sunda-recept/recept-chokladknoppar . Får ändå små ångest när man tar något av det men men gör ju så att man inte trycker i sig så det är ju bra på ett sätt! Sen när vi tog promenad in till malma så köpte jag torkade Aprikoser. Nyttigt är gott. Kylskåpet är fyllt med frukt också ( y ).  Blir hemma gjorda mackor till mat igen, dock inget man har emot.

Sitter och är rätt så pepp på att börja skolan. Tror jag kommer trivas där. Det är riktigt fräsigt med innergården och sådär. Har inte kollat runt men Yenni får visa mig lite på måndag. Blir att utnyttja dom sista dagarna man får vara kvar på gymmet också. Träna satan! Så sover kvar halva veckan i Eskilstuna.

Fick se en pissig sak i morse som gjorde dagen till en icke bra start. Det känns som att allt som blivit sagt var en lögn.. Hjärtat bultar i 200.. Kanske rätt åt en.. Kanske bara jag som blir irriterad över att du hittat lycka men inte jag, vet inte.. Men känns bara som allt var en lögn. Duger man inte? Vill veta vad för fel jag gjorde. Usch… Orkar inte se. Orkar inte sakna..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.