10 januari 2012

Are the head with us?!

xxbxb

Lyckades tappa bort Davids töjning jag hade i örat så det var bara att beställa, dels för att han skulle få tillbaka sin och kan inte gå utan. Så det blev dessa 1. 8 mm till vänster öra 2. 12 mm 3. 12 mm ( för att den var frän ) 4. 12 mm till David, Sedan passa man på att köpa ny kula till tungan och två mindre ring till näsan. John var snäll och hjälpte mig eftersom man varken har Visa eller MasterCard. Hoppas att det kommer snart för min tillfälliga sak i örat är inte vacker direkt!!

IMG_8917


Var hos Ante idag efter skolan, så hade han 3 spel till Ps2 som jag kunde ta. Så när man kom hem rigga man upp en redig spelsida i rummet. Hade även tänkt att köra lite gamla spel man redan hade också, så nu har man lite att göra med det. Tillbaka till plugget idag också, var riktigt chill dag. Fick reda på att vi snart ska välja “inriktning” och nu är jag gryyyymt osäker på vad man ska välja. Ändra PersonligAssistent eller Sjukgymnast typ. Blir att snacka med Barbro och kolla vilken hon tycker passar. Sen validera vi bort 2 kurser eftersom jag redan har Datorkunskap och Arbetsmiljö och säkerhet.
Tjohoo sen har man “ledigt” hela juli till mitten av Augusti. Nice nice! I morgon är det hemmastudier så ska baka börd åt morfar och till hemmet. Sen självklart plugga nån gång där. Är vi inte klara med enhet 1-2 den sista Januari blir vi bort plockade från kursen. Men det ska inte vara några problem hah.





Fick precis sms av Ante som fick mig att dö av garv inombords hahaha! När jag var hemma hos han i dag så försökte vi stoppa in minneskortet i ps2 men det funkade inte för det var liksom inte samma form som på ps2. Tänkte liksom vafan är det för minneskort?! Men nu skrev han att vi hade försökt att sätta det i uttaget till kontrollen HAHAH! Asssåååå är man retarded eller vad?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.