9 januari 2012

Just want to be high up in the sky

Photo_00010

Man bara vill skrika det ut till världen ibland! En del människor är för jävla mycket, men det roliga är att dom inte ser det själv. Därför vill man ju bara gå fram och slå till dom i facet så dom inser.
Tänkte dra mig ett tag från Fb för har tröttnat på allt där. Blir man inte irriterad irl så blir man det där.
Håller till här och på Twitter, samt msn kanske då och då. Kommer ha nog med pluggandet nu.

I Fredas var syrran, Tobbe, Lill Simon och jag till Gustavsvik för att plaska lite. Skönt att hitta på något faktiskt. Hände en lite kul grej, när v i skulle pejja så gick lillskiten först, han i kassan säger då 120 kr  ( Det är för åldern 96- 2000. Simon säger då bara ja. Sen blir det syrran då säger han i kassen: Samma? Syrran bara ler och säger ja! SEN kommer jag fram då säger han samma till mig! Sen även till Tobbe. Ser vi ut som fucking 96 or eller vadå? Glada var vi i alla fall! Vart ett par timmar, drog hemåt. Dom droppa mig i Eskilstuna. Skulle till Retardet och kolla på Game Maraton ( Speedrun ) på olika spel. Som har hållit på sen i Torsdags.Var hos han till Söndagen då man var skapligt väck i skallen, snacka om att ställa om sömnen till helt fel. Men det var riktigt nice! Dom körde Speedrun genom en MASSA spel, man får donera pengar genom olika uppdrag man vill att dom ska gjö eller bara donera. Pengarna går till Cancerfonden. När jag drog var dom uppe i 73,000 dollar ( Tror till och med att det var 74 och mer ) Kommer inte riktigt ihåg men en jääävla massa i alla fall. Dom kör livestreaming. Satt och as garvade ett x antal gånger! Sjuka som fan. Fick även lära mig att Super Metroid är en jävla sinnes sjukt spel, skulle jag spela det skulle dosan sitta i väggen efter ett par minuter. Dock jävla bra gjort för att vara gammalt. Härligaste helgen på länge.

I morgon börjar skolan igen! Kommer bli kämpigt nu när man varit ledig så jävla länge. Men ska nog fixa sig. Tog en jävla promenad idag, vart ca 7-8 km med terräng. Ska ta och träna lite senare och sen kanske sätta sig och börja lite smått med plugget. Duscha vore nog bra också, man är inte fräsch! Mysig brud! Ellller?!

Här är en Gott med blandad mix
http://open.spotify.com/user/elina.a/playlist/6UYMaKdmfth0TkxZJyW5Rt

1 kommentar:

  1. Hoppas skolan går bra! :o

    Du får langa msn om du kommer vara online där, skulle vara roligt att chatta med dig! <3

    SvaraRadera

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.