2 januari 2012

You are killing my eyes with this stuff

P040811_17.04

Har inte orkar blogg på ett tag. Känns sig skit seg.. Nog pga detta jävla väder och skit! Ska det vara vinter ska det vara massa med snö annars kan det lika gärna vara skit varmt. Snart är det dags för skola igen, just nu har man lite små problem med sömnen så det känns som att fixar man inte den så kommer det nog inte gå så lyckat till starten igen, vet att denna kurs kommer nog inte bli det lättaste eftersom det är Medicinsk grundkurs. Måste även sätta mig och kolla om den boken jag har går att använda. Annars blir det lite smått jobbigt.
Skulle ha fixat med Csn idag men det blev inte riktigt så, så det ska förhoppningsvis fixas i morgon. Mitt nyårslöfte är att kicka igång träning riktigt ordentligt men det har som sagt varit skit seg nu ett par dagar men ändå har man tränat. Har så jävla träningsvärk i benen. Ser skit sexig ut när man går ner för trappen! Or nooot?! Hah. Ja fyfan! Nu får man väll se hur detta år blir då. Vill verkligen att det ska bli ett bra sådant, skulle verkligen behövs. Dock börja det inte så illa, right? Hah.
Har även gått och skaffat Twitter: ElliAskerberg kan ni hitta mig på.

Over and out!

P.s Salamon Kane filmen är riktigt jävla bra om man gillar typ Van Helsing, Check it out!

2 kommentarer:

  1. Dina katter är söta! :D

    Tack för att du påminde mig om att lägga till dig på twitter, haha & jag ska kolla in den filmen ^^

    Hoppas skolan går bra för dig och du vet att du alltid kan smsa med mig. I miss you <3

    SvaraRadera
  2. Använder typ aldrig Facebook längre sååå.. ah, haha xD (därför jag inte har svarat där)
    Saaaknar dig ocksååå :( <3

    Btw! Rensade lite bland mina kläder och hittade 2 par helt oanvända strumpbyxor/leggings, ena var med leopardmönster på och de andra med tigermönster, båda har en liten "spetskant" längst ner. Är du intresserad så kan du få dom :) Har som sagt aldrig använt dom och kommer inte göra. Kan fota dom så du får se om du vill ha dom, du kan ju iofs få dom och prova dom i vilket fall som helst så kan du slänga dom eller göra vad du vill med dom om du inte vill ha dom sen :)

    Shit, lång kommentar xD
    <3

    SvaraRadera

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.