20 oktober 2010

Look it´s snowing

Dagen har inte bestått av mycket inte. Vaknade så passa sent så. Lyckades sova till efter 3 igen, ingen som väcker mig så det är bara att sova på då ju! Annars var jag fixat i ordning min tatueringsmapp, ritat kusinens tatuering som jag ska göra på han och fyllt i färg i en gammal bild vilket jag var riktigt onöjd över!! Snart dags att skaffa kalender så man kan skriva in alla som ska tatuera sig och när för jag börja glömma nu, inte bra. 
Blir att dra till studion på lördag och köra kusinens ben som sagt! Ska bli riktigt kul att göra bilden jag ritade snabbt upp till han! Sen för någon natt sen så satte jag mig vid Photoshop och tryckte lite vilket inte var jätte bra men men! 

Vart sjuk igår eller vad jag blev kände mig fan inte bra i alla fall men nu mår jag mycket bättre så det måste varit något snabbt som drog förbi! Men nu ligger syrran med sky hög feber så man springer fram och tillbaka och tar hand om henne, stackars liten. 

Look it´s snowing!

Fått i ordning i tatueringsmappen
Kusinens tatuering jag ska göra på han på lördag

En misslyckad bild, hatten förstörde allt.

2 kommentarer:

  1. Vilken cool tatooerings mapp grej vad fick du tag på den ? :D

    SvaraRadera
  2. Svar till kusinen: Tack! Jag fick den av pappa vet inte vart han fick tag i den haha

    SvaraRadera

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.