5 oktober 2010

Min version av Super Mario

Yes, gick och la mig klockan 6 i morse. Tog en kopp kaffe med mamma innan. Det jag underhöll mig med var att jag fick ett ryck av att rita en fin version av Mario. Har aldrig ritat han förut så jag tänkte varför inte! Var dock inte helt nöjd med den men skulle bara testa om det gick att rita han haha. Sen fick jag också ryck att pierca öronen så jag sprang och hämtade syrrans kanyl och drog igenom den i båda öronen. Just nu är det fula smycken men ska sätta i mina läppiercingar där sen. Så här vart min bild på Mario.

Har tänkt att rita upp en sleeve med Mario och dom andra sen. Det var riktigt kul att rita han. 

2 kommentarer:

  1. Den blev sjukt snygg o_o
    Du ritar asbra och det är fusk D:

    SvaraRadera
  2. Svar till Bambi: Tack så mycket!! :D Du fotar as bra har vi ju kommit fram till ;)

    SvaraRadera

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.