14 oktober 2010

Movie in the night

Igår natt låg jag och kollade Resident evil afterlife. Trodde verkligen inte att det skulle vara så bra men det var faktiskt helt ok. Det jag gillade mest i filmen vart helt klart han med feta yxan! Så grym! Det som var lite dåligt med filmen var väll all Slow motion, men det funkade. Sen snubben på slutet. Tror kanske att dom inte borde göra fler filmer förutom den som kommer efter denna för det börjar bli för utdraget.
Lite bilder jag tog under filmens gång, bara för jag vill visa hur biff snubben med yxan är och hur stor!





P.s Saknar min älskling så grymt mycket! Fan va jag ska hoppa på han när vi ses igen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.