3 oktober 2010

Luktar som skogen

Idag har man varit aktiv som jag vet inte vad. Från klockan halv ett idag runt 21:45 kom jag hem från att ha varit hos min bror och jobbat där. Under den tiden jag var där så har det burits ved, huggit ved och till och med gjort en vedbod. Skakar i hela kroppen nu. När man kom hem luktade det som att man hade varit och rullat sig i skogen en hel dag. Mysigt. Får se hur man känner sig i kroppen i morgon när man vaknar. Skulle verkligen sitta fint med lite massage. Sen i natt fick jag något ryck av att testa sätta upp håret på lite knasiga sätt med hårklämma. Resultatet blev så här. 



Vedboden såg ut såhär. La in nästan hela den där full med ved sen.  






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.